Lördag

Nu är vi tillbaka till Norge igen efter en liten tur till Sverige . De blev bara i någon dag vi stannade som vanligt och de käns som att man inte hinner med allt man vill göra. Vi var och hälsade på Tanja,Jonathan och lille Edwin och de slutade med att vi satt uppe till kl 5 på morgen,  vet inte hur det gick till men Billy somnade på 2 minuter när vi kom hem så de var ju skönt. Han brukar alltid envisas om att ligga och titta på film och jag brukar vilja somna utan , De slutar alltid med att han gör de förstås och jag ligger vaken och tittar med han tills jag somnar men jag älskar dom gånger vi somnar utan tv, Fattaru de ? :) Nu åker jag och handlar middag och massor med gott , om jag är snäll köper jag väl cola till billy också .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0