10/8 2010

Du är det bästa som hänt mig och förlåt för att jag tvekat ibland . Allting som du gjort för mig har fått mig att förstå, när du ser mig i ögonen så blir allting självklart. Jag vill att du ska förstå hur du finns i mitt djupaste inre & ständigt finns i mina tankar, hur jag aldrig har klarat mig utan dig, hur du alltid fått mig att skratta, hur det pirrar i hela magen när du håller om mig , när du säger att du älskar mig och ler sådär . Ibland så tittar jag på dig när du sover, och det ser ut som att du sover så gott , jag ligger och ler och tittar på ditt vackra ansikte , & jag tänker att jag är så lycklig som har dig . Men jag säger det för sällan för jag är inte bra med ord, men jag vill att du alltid ska veta hur stark min kärlek för dig är och jag ska säga varje dag att jag älskar dig. Du har allt, och så mycket mycket mer ! När du känner dig ensam så kommer jag alltid finnas här , när du känner dig glad kommer jag alltid att finnas här . Jag kommer aldrig lämna dig för du gör mig så lycklig och det vi delar med varandra gör mig varm , du får mig att andas och det käns som att du är meningen med hela mitt liv. När jag faller så möts jag alltid av din famn . Bara för dig så ska jag göra allt jag kan , jag ska vara den bästa jag kan vara och jag ska alltid vara stark. Du är det finaste jag vet och Jag älskar dig så mycket. Jag tror ingen kan förstå, och ord kan inte beskriva. Du gör mig så glad , Och jag vill dela resten av mitt liv med dig och önskar att du alltid ska finnas här. Jag skulle ge dig allt som du pekar på om jag bara kunde för att göra dig glad . Inga ord kan förklara hur jag känner men, det är bara du som har nyckeln mitt hjärta. Kommer du ihåg alla gånger vi skrattat, alla gånger du tagit min hand , Jag ler inombords bara jag hör ditt namn. Minns du när du bodde i Stockholm, Jag saknade dig efter varje helg. Vi kunde ligga i flera timmar i din säng och bara skratta, jag älskade dig då, och jag älskar dig lika mycket nu . Du har alltid fått mig att skratta , du har alltid fått mig varm när jag frös inombords. Ditt leende vänder allting ont till bra och med din närhet och värme kan jag leva lycklig hela livet . Jag har så många fina minnen med dig , och det är därför jag aldrig kommer ge upp , jag kommer aldrig att sluta älska dig , ditt namn är förevigt inristat i mitt hjärta , en vacker text som aldrig kommer att suddas ut. Det käns stort att vara förlovad med dig , jag är så tacksam . För mig är du den vackraste som finns , den vackraste som finns !

Kommentarer
Postat av: Merima

grattis till er båda och förlovningen :D

2010-08-20 @ 00:45:37
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0