27/8 2010

Sitter vaken fast jag borde sova , det ringde på dörren och dom skulle tydligen fixa vårat varmvatten . Vad skönt , vi har inte kunnat duscha här hemma på ett bra tag nu . men nu är det ordnat .. Jag är ovanligt pigg , kanske för att jag har sovit för lite istället , och gud så sugen jag är på cola ... :O Tänk vad gott med en iskall Cola.. mmmm.. Nu ska jag försöka somna om ... När jag vaknar ska jag köpa Cola !

Måste tillägga att Billy är jäkligt söt när han sover , han är den enda jag känner som ligger och ler .. så putta han lite på min fot nu som att han ville säga någonting , när jag tittade på honom så ler han bara . Och hans huvud ligger halvt innanför kuddfodralet .. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0