Flytta till Stockholm .

Sitter och tittar efter lägenhet i Stockholm . Vi har bestämt oss att flytta tillbaka till Sverige . Billy har fått chans på ett bra jobb , och nu måste vi hitta en lägenhet som vi kan bo i under en längre period . Hoppas vi hittar någonting bra som vi kan trivas i . Jag vill helst bo på Lidingö , tycker verkligen om det stället och har massor med bra minnen därifrån . När Billy bodde på bosön och jag åkte och hälsade på honom :)  Jag tycker Lidingö är fint , hoppas vi hittar någonting där. Men till en början får vi ta första bästa . Kanske också om det kommer upp någonting mer i Ekerö , så bor vi nära Jonathan & Tanja som planerar att köpa hus där.  Vi får se hur allting blir , hoppas det blir bra bara och hoppas Billy får det här jobbet !

Jag kommer ihåg att vi hade varit tillsammans i några månader och vi satt och väntade på bussen hem till Billys föräldrar , vi bestämde oss för att åka utomlands tillsammans, sen bokade vi lite senare en resa till Grekland , Rhodos . Några bilder därifrån . År 2007 .


Bra riktning på kameran där , fick med halva billys ansikte iallafall :D haha




Vi blev inlockade på en Restaurang i Faliraki av den här Greken som vi pratade svenska med:)


Så synd att resten av alla Bilder är borta :( Måste ta vara på bilderna i framtiden nu , och alltid framkalla . Jag har precis köpt ett fotoalbum , så nu fattas bara bilder .

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har nyligen beställt bilder från FujiDirekt. Man får 100 bilder gratis :) Bara porto som man betalar, 29 kr. Verkligen kanon! Ska maila länk till dig!



Men vilka fina bilder på er!! :) Du ser mycket äldre ut på den sista. Supersöt och vacker på alla ! :)



Är så glad att ni ska flytta hit <3<3 Längtar som bara den. Och det ska bli kul att ha er här ett par dagar, inte så långt kvar nu. Yay!



Ska natta Edwin nu. Puss och massa kärlek !

2010-08-26 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0