Fredag

Jag hoppas verkligen att vi hittar en lägenhet snart. Blev lite besviken när den i Ekerö inte blev av : ( Kunde verkligen tänka mig den lägenheten . Det var en 3:a på 80 kvm i fint område. mm.. Men det kommer nog fler chanser på bra lägenheter. Känner mig så stressad på något sätt, det bara kryper i kroppen och jag har varit helt hyper dom här dagarna . Som att jag väntar på någonting.. Men jag längtar verkligen till vi flyttar till Stockholm , bara vi hittar någonting snart! : ) I min hjärna så har det studsat runt tankar i 200 km i timmen dom här två dagarna.

Leon har fått vara hemma hos Pablo idag och lekt med hans barn . Pablos dotter Emma kallar Leon för en "kattepus" som betyder kattunge typ : ) Emma & Filip är några av världens sötaste barn , dom brukar komma förbi ibland och äta glass hos oss. Billy brukar busa med Emma men hon är lite blyg för honom, fast hon gillar honom ändå : ) Och jag skulle också busa med filip en gång , och han började nästan gråta . Det började med att han skrattade jätte mycket när jag busjagade honom, men han kan inte gå så fort så han blev kanske rädd när jag jagade honom. Stackars liten, jag måste sett ut som en jätte för honom  : D Men nu för tiden så ler alltid Filip när han ser mig , med sina stora smilegropar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0