Hemma : )

Äntligen är jag hemma igen . Det bästa var att komma hem efter hela två veckor , komma hem och krypa ner i sängen brevid Billy som låg och sov. Så mysigt att känna hans andetag igen , hans kramar och värme . På tåget hem så pirrade det i magen för jag hade saknat honom så mycket och jag visste att jag skulle få krama om honom, min underbara ängel, det finaste som hänt mig ! Jag kom hem tidigt på morgonen och vi somnade tillsammans , på dagen så fick jag en överraskning , en underbar överraskning . Han gav mig en låda , som jag trodde var en kamera i, men inuti lådan så låg det en liten ask. I den asken så låg det två ringar, två stycken förlovningsringar. : ) Sen fick jag ett silverhalsband med ett hjärta på , och så fick jag också kameran som lådan tillhörde ! : ) Jag har sån tur och jag är så lycklig . Jag har en underbar pojkvän och nu är vi förlovade : ) Jag vågar säga högt att jag är lycklig , jag behöver inte knacka i trä . Jag tror på vår kärlek , det finns nog ingen som kan förstå vad jag delar med dig , mina känslor och min kärlek för dig .

Kommentarer
Postat av: Tanja

Grattis underbara du. Jag är så lycklig för din skull :) <3

2010-08-12 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0