Besök

I Söndags kom Tanja , Jonathan , Edwin Tessa & Björn till Norge. På måndagen så träffade vi dem i Hamar , åt lunch och senare åkte vi hem till oss. Tanja fick allergisk reaktion mot Leon så vi stannade inte så länge . I förlovspresent så blev vi bjudna på fin mat på Restaurang Lasse liten, jag uppskattar att ha folk omkring mig som bryr sig. Jag är också så glad att jag fått bra kontakt med Tanja. Det kommer från hjärtat när jag säger att hon är en perfekt mamma , en underbar mamma , en mamma som skulle göra allt för sin son. Edwin har en så fin mamma ! : ) Jag blir tårögd varje gång jag ser hennes texter om honom , för jag ser hur stor hennes kärlek är, någonting som inte ens kan beskrivas med ord . Det är som en fin saga taget direkt ur en bok : ) Det var kul att få besök av allihop & jag längtar till om några veckor då det blir stor fest för Tanja & Jonathan och vi får träffa alla igen! : )

Lite bilder från Måndagen .

På hotellrummet .


Fina Edwin ! :)


Tanja & Edwin .




Tessa Björn & Baloo vid vattnet .




Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag blir alldeles till mig när jag läser det du skriver! Du lockar fram tårarna. Tack snälla för den finaste komplimangen man kan få! Du är underbar på alla sätt och vis. Känner mig så himla trygg och omtyckt med dig, på ett äkta sätt. Du är äkta, du förstår, du tänker precis som mig på många sätt. Det är så mycket vi har gemensamt. Du är en god människa rakt igenom!



Längtar verkligen så så mycket till ni kommer hit! Hoppas också att ni kan stanna några extra dagar som jag skrev i min blogg! :)



MASSA KÄRLEK till dig!

2010-08-20 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0