Måndag

Jag gjorde om designen här på bloggen . Tyckte den kändes så mörk och dyster, så den fick bli lite ljusare. (finns ju nog med mörker som det är)

Om någon timme kommer Anne Marthe och vi åker till Gjövik. Vi tänkte leta julklappar, och så ska jag kika om jag hittar någonting till mig själv. Förhoppningsvis så blir det en fika också, blir nog mysigt  : ) Jag hoppas att jag hittar det jag letar efter . Det är så svårt att hitta julklappar till någon som är speciell , det känns som att ingenting är fint nog. Man vill ge någonting som är extra fint och personligt .

Eftersom jag fortfarande sitter i tshirten som jag sov i så ska jag byta om och fixa mig nu så slipper jag stressa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0