Jordgubbar .

Sitter på jobbet och skriver på en meny.. Nästa vecka så planerar vi att få dem nya menyerna utskrivna .
Deniz gjorde precis glass med jorgubbar till mig , inte till billy, nini :)  Jag älskar jorgubbar , det påminner om när man var liten och mormor hade plockat hennes egna jordgubbar från trädgården , så åt man de med mjölk eller vaniljglass . :) det käns skönt att vara tillbaka till jobbet igen , men stress .. De är lätt hänt att man stressar när det blir lite extra med människor och saker går snett . Men mot slutet av dagen så kan man alltid andas ut iallafall . Imorgon så har vi ledigt , jag tror jag måste bada då ! Har bara badat några gånger i sommar och de var i Grekland . nu måste jag skriva klart på menyn , annars kommer väl billy och slår mig .



Kommentarer
Postat av: Tanja

Gott med glass och jordgubbar! :) Och underbart att känna när jag läser att du mår så bra! Och alltid lika mysigt att få höra om din släkt, både på bloggen och när vi pratat för du verkar ha haft en så mysig barndom - precis som det bör vara :) Mysiga fina du.

2010-07-12 @ 12:39:06
Postat av: Nathalie

Ja de är gott med jordgubbar ! :) hehe tack vad du är snäll , hörs snart . Kram !

2010-07-12 @ 16:12:03
URL: http://vnathalie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh, mums!!

2010-07-14 @ 21:09:10
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0