Madeleine

För nästan ett år sedan hittade jag till den här bloggen .. Jag läste nästan varenda inlägg och mina ögon fylldes med tårar , Jag tänker på henne än idag och jag vet inte varför . de var någonting som fastnade hos mig . Idag så är de en minnesblogg för Madeleine som hennes mamma håller levande , men om man tittar längre tillbaka får man läsa om Madeleines kamp mot Cancern. Jag tänker på Madeleine och hennes familj , hennes dåvarande pojkvän som hon hade förlovat sig med . Hon var 20 år gammal , nästan som jag ..

Det käns så tungt , att se och läsa om folk som lider så, men ändå så var hon så positiv . Krävs de att de händer någonting allvarligt för att man ska uppskatta livet? kanske :/ man måste försöka iaf ! Se hur bra man har det , Måste ta hand om varandra! Man vet aldrig vad som händer imorgon .


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vet du, jag har också läst den bloggen och den berörde mig otroligt mycket. Man inser hur skört livet faktiskt är och att man aldrig ska ta någonting för givet. Man ska uppskatta sitt liv och vara tacksam för det - med alla dess positiva och negativa sidor.



Kram <3

2010-07-06 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0