Mammas mat

När man jobbar på Restaurang hela dagarna och äter Restaurangmat varje dag , så tröttnar man rejält. Restaurangmat är ju någonting man vill äta någon gång ibland , inte varje dag . Usch . Jag saknar mammas underbara mat , jag saknar hemmamiddagar med billy och grillkvällar med familjen . Gå och handla mat och laga hemma , älskar att laga mat . Vi har bestämt att vi ska ha öppet Tisdag - Söndag . Då får vi Måndagar ledigt , då blir de massa mysiga hemmakvällar med god mat kan jag lova ! Nam . Men just mammas mat , hennes nybakta bröd , eller min favorit , hemmagjorda köttfärsbiffar med pommes? skulle kunna skriva en hel lista..  Jag saknar de , men så långt bort ! Skulle kunna åka hem nu bara för att äta hennes goda mat , :) tjockis ..

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag håller med dig ! Efter flera år på krogen finns det inget godare än riktig hemlagad mat a la mamma style =) ha en bra dag !

2010-07-10 @ 08:05:48
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0