Promenad med Leon och Frukost .

Gick upp kvart över nio , hur pigg som helst . satte igång en tvätt och började vika ihop den stora klädhögen som låg i garderoben ( Du ditt lilla troll , sluta släng kläderna överallt ) Sen gick jag på en promenad med Leon , och de var redan sol ute så jag tror de blir fint väder idag! :) Gjorde en god frukost och nu sitter jag här. Vad ska man hitta på idag ? Imorgon börjar jag jobba igen , har varit borta allt för länge nu käns de som . Kanske borde passa på att sola lite , kanske till och med bada ? Om de blir super varmt så går jag ner en stund till badet . Ikväll blir de middag med pappa  , då får jag laga någonting gott till oss två, ja just , han nämnde någon kycklinggryta jag gjorde för flera år sedan som han gillade , han tyckte vi skulle ha den på menyn i Restaurangen . de säger han om fler rätter , då blir jag glad :) Billy brukar bara nämna när jag gjorde en korvstroganoff för 2 år sedan , och jag gjorde på turkisk yogurt istället för creme freiche då den var slut (då blev den surare än vanligt ) " Nathalie din korvstroganoff som du gjorde i sävja , den var inte god.." haha , vad snäll pojkvän jag har . Men Jag blir faktiskt ledsen när inte min mat blir bra .. Nu ska jag fortsätta städningen från igår och sen ska jag ringa och ändra lite med min och mammas biljett . Åker till Finland om ungefär två veckor , ska bli kul .

Ha en fin dag i solen ! Om de är sol i Sverige ? :) Kram

Kommentarer
Postat av: PICTURES BY ELIAS

Hej! Ha en trevlig dag :)

2010-07-09 @ 12:29:37
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0