Tisdag

Varför vaknade jag så otroligt tidigt och kan inte somna om .. Åker ju till jobbet klockan 1, vaknade för två timmar sen och kunde inte somna om och då gick jag och la mig inatt vid kl 2 , jaha ? :) Från att vara tröttaste människan för någon vecka sedan till att vara hur pigg som helst. Får laga te och sitta och titta på någon serie..

Igår så var det fint väder. Vi åkte och kikade på lite saker till Restaurangen & senare på kvällen åkte vi iväg för att fiska och grilla. När vi kommer in genom dörren för att hämta Leon så sitter han i byrålådan , högst upp . Hur i hela friden gick detta till när han knappt kan hoppa upp för vår säng , men så söt han är, varför just byrålådan? :D I bilen så satt vi och lyssnade på bosnisk musik , sebbe älskar allt som har med Jugoslavländerna att göra så vi fick en ny skiva till vår bil.

Mile kitíc

Den här få bli tillägnad till Tanja , fin låt.. =)

När vi kom fram så gjorde vi en mysig promenad genom skogen. Jag hade sandaler på mig och trampade på lite sköna kvistar , halvvägs så gick min påse sönder och jag snubblar och ramlar på rumpan , ja de stämmer nog att jag är klumpig , men de var mysigt att sitta och grilla vid vattnet. Leon var helt överlycklig och sprang en spurtrunda och sen hörda man ett plums och han hoppade i och badade , sprang en runda till , plums , simma lite :) Han är jätte duktig när han får gå fritt i skogen, han lyssnar och går inte långt.. Sen fick han äta kött med oss, måste nästan ha varit en av de bästa dagarna i hans liv ? Efter att han ätit ,badat och lekt i några timmar så var han trött och kom och la sig i mitt knä vid grillen och sov en stund . När vi skulle hem så föreslog någon att vi skulle ta stigen som gick i skogen tillbaka, den gick alltså raka vägen till vår bil utan att behöva trampa på kvisthögar och pinnar ? :D


Kommentarer
Postat av: Tanja

Nämen, du är ju för söt :)



Önskar så att ni hade kunnat komma till oss på lördag!! <3

2010-07-13 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0