Idiot busschaufför

Åkte till stan och träffade Magda och Emelie , Vi satte oss och pratade en stund på waynes coffe och sen gick jag och solade .. När jag skulle åka hem så skulle jag gå på bussen , och dörren stängs på mitt ben , Jag bankar på rutan i panik för de gjorde verkligen ONT. När jag kliver på så säger jag till busschauffören , du klämde mitt ben ? Så tittar han bara på mig med en idiot fån blick utan att svara . Så jag går och sätter mig och så skrattar en kille i fram , 3 minuter senare så hör jag honom säga , ursäkta ? går den här bussen till sala .. Jag vet inte svarar  jag.. Så börjar han prata för sig själv , och repeterar lilla loggan , lilla loggan .. Vad menas med de ? haha .. Helt bisarr bussresa ! och jag har ont i mitt ben , kunde busschauffören inte ens frågat , hur gick det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0