Framme

Nu är jag i Finland hemma hos min moster. Hon och mina morbröder mötte mig och mamma vid bussen och min moster hade med sig sin otroligt söta hund , hennes tunga hänger hela tiden ut lite grann och de är så jäkla gulligt : ) Världens gosigaste . Mormor var alldeles tårögd och kramade om mig , det var tre år sedan jag träffade henne sist. Dom har förberett min favoritmat & snart ska vi äta middag . Ska se om jag kan gå ut med vovven sen , jag skulle bära upp henne nyss och jag gjorde nästan illa henne för hon är så liten och ömtålig , fick så dåligt samvete för hon pep till .. hon är till och med mindre än Leon , går det ? Jag tycker redan Leon är så liten man kan bli.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0