28 juli

Igår var jag hos min fina kusin .. Vi cyklade ner till stan och kikade runt och jag köpte ett par skor och lite annat fint. Jag packade med mig helt fel skor , så blir det alltid. Man tar fram saker och packar , men sen när man väl är framme så har man ingenting att ha på sig ändå. Det är så sjukt varmt här, Vi cyklade ju dessutom och jag höll på att svettas ihjäl . Efter att ha gått runt på stan och min kusin blev trött på att gå i butiker så rörde vi oss tillbaka. Vi köpte med oss lite dricka och satte oss ute med min kusins vänner. Jätte trevligt och vi skrattade så magen gjorde ont, men det slutade med att jag gick hem och sov vid kl 10 för jag var så trööttt och mådde dåligt, haha : ) Jag tycker inte om alkohol. Min kusin följde snällt med mig hem och såg till att jag hamnade i sängs. Senare när hon kom hem vräkte vi i oss lite nattmat och sen låg vi och pratade tills de blev ljust ute och båda två somnade.. Har inte en aning om vad vi pratade om, men någonting iallafall? :)




Kommentarer
Postat av: Tanja

Det låter som att du har det bra där borta :) Glädjer mig!



Snart åker du hem till din älskling och det tror jag att du ser fram emot :)



Puss på dig!

2010-08-01 @ 02:27:09
Postat av: nathalie

Jag ser verkligen fram emot det, det gör ont i hela min kropp för jag saknar honom så mycket ! :)



nu måste jag sova.. God natt ! hoppas du somnar nu .

2010-08-01 @ 03:12:37
URL: http://vnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0