Juli 4, 2010

Vad ensamt det käns att ligga hemma sjuk . De är ju sommar ute och man vill vara ute i solen och sola & bada allt de där . Men dessutom så hinner man knappt med de heller när vi har fullt upp med restaurangen . Önskar vi kunde åka till Sverige snart på en liten semester och umgås med familjen åtminstonde ! Sen hoppas jag på att kunna åka till Finland i sommar med mamma och hälsa på . Åka till sommarstugan och bada ,fiska och grilla vid vattnet , längesen jag var där. Nu ska jag fortsätta tvätta och städa ;) Snart kommer Billy hem , och då ska vi se King of queens , bra serie! vi har sett hela 4 säsonger snart , eller jag har bara sett två men jag kommer ikapp snart ! Sen blir det upp imorgon bitti och gå till sjukhuset , hoppas allt går bra.. Sen åker vi iväg till IKEA i Oslo och handlar lite saker till Restaurangen .







Sov gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0