Nu har vi fått internet ..

Ibland händer det saker som man inte alls hade väntat sig och någon berättar något som kan göra så ont inombords att höra . Jag har inte varit mig själv på senaste och det kanske inte är så konstigt , för att veta att någon som man älskar mår så dåligt , det är inte roligt.. Och jag tar på mig en del av skulden för att jag inte funnits där tillräckligt , för jag vet att jag har stött bort och inte orkat . men jag visste inte att det hade gått så långt och jag trodde allt skulle bli bättre . men om jag hade lyssnat mer, sagt att jag älskade dig lite oftare och kramat om dig som jag borde , hade det blivit bättre då.. Hur ska jag hjälpa , när jag känner mig så maktlös .

Ibland käns det som att oturen slår mycket hårdare på vissa , och jag önskar jag kunde ta allt dåligt som hänt ifrån min mamma . Jag vill finnas där men jag är så långt bort .. Efter allt som har hänt så vet jag att det som hände nyligen tog mycket på krafterna och jag önskar jag kunde göra allt bra.. Tänk om alla visste hur stark hon var och allt hon tagit sig igenom , fortfarande.. Så är hon lika snäll och omtänsaksam mot allt hon möter och med världens största hjärta som man kan ha . När mamma blev sjuk så blev jag förstörd och hela min värld rasade.. Cancer.. Varför finns cancer , och varför drabbade det min mamma .. varför händer allt dåligt dom som förtjänar det minst.. och Varför allt som hänt nu? Jag skulle vilja ge henne allt som hon förtjänar för att för mig är hon världens finaste och bästa människa och jag har tur som har en sån fin mamma .

Jag hoppas att allt blir bättre nu.. verkligen .

Kommentarer
Postat av: Tessa

Du ska inte känna dåligt samvete för att du inte är här. Ni har valt att vara där och skapa ett liv och allt en mamma vill är att ens barn ska vara lyckliga. Jag har pratat med henne och vet att hon tycker det varit tungt och att hon inte förstår varför allt ska hända henne. Men plötsligt vänder allt och man får allt man vill ha och när man står där så märker man att man har blivit starkare på köpet. Jag hoppas också allt blir bra snart. Puss

2010-05-24 @ 11:27:21
Postat av: Malin

Jag beklagar verkligen att din mamma tvingas ga igenom detta. :( Hoppas verkligen att hon mar battre snart!

2010-05-25 @ 19:23:51
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0