Sovmorgon & presentjakt

Morgondagen är sååå efterlängtad. Äntligen ledigt ! Har somnat alldeles för sent om nätterna och det har hänt allt för mycket dåligt under veckan . Eller ja.. Så som det nästan alltid är . Jag längtar så mycket till jag ska börja plugga , det ser jag verkligen fram emot . Jag jobbar bara 14.00 -22.00 men det är så mycket mer än åtta timmar per dag , det är saker som snurrar i huvudet hela tiden och allt blir alldeles för rörigt och tröttsamt . Ska bli skönt att sova så länge jag vill imorgon ! Ska ta en lång sovmorgon , och sen ska jag köpa en present till Bella . Hon önskade sig en dator och en mobil.. det blir lite svårt ,så jag frågade henne igen vad hon önskade sig förutom de sakerna. Då sa hon att hon ville ha en klocka , och även ett Nintendo DS . Bella skulle förklara vad nintendo DS var och förklarade ungefär såhär: Det är ett spel , så lyser det där nere och en där uppe och så trycker man på den där uppe för att spela.. Super mario DS ! haha. Jag ska försöka hitta någonting fint , kanske en fin klänning eller en klocka som hon ville ha . Men en klocka kanske inte är så roligt i längden . Ett kul spel kanske ? Får se vad jag hittar imorgon .

Klockan är 20 över 5 på morgonen och vi är fortfarande vakna, kanske dags för att sova nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0