Onsdag

Idag fick jag hem ett paket i brevlådan som jag väntat på . Jag kunde inte bestämma mig vad jag skulle välja för Mary kay produkter av Billys mamma så jag sa att hon helt enkelt får överraska mig . Jag fick en parfym som luktade väldigt gott. Sen fick jag även 4 st lite mindre parfymer i olika dofter som även dem luktade väldigt gott . Det är så perfekt för att dom passar till olika tillfällen. Min favorit är den lilla blåa som heter: Simply cotton . Sen fick jag ett läppglans, ett set med ögonskuggor och en rosch i samma set . Väldigt bra ! =)

Det har varit en lugn dag idag på jobbet . Jag har pluggat lite inför provet som jag måste göra eftersom jag har blivit delägare av Restaurangen. En bunt med information om Alkohollagen. Tex. vem man ska neka alkohol, hur mycket skatt man betalar per liter alkohol i grupp 1 (över 2,5 upp till 4,7%alkohol) osv . Kommer nog att gå bra .

Förövrigt så är det väldigt trist väder ute. Regnigt dimmigt och mörkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0