Tonfisksallad




J
ag har en favoritsallad som jag älskar =)
& om man tycker om tonfisk så gillar man nog den här ..

Brukar göra en vanlig sallad med hackad isbergssallad (eller annan sallad) , tomat, gurka, rödlök + bitar av fetaost och Oliver, + Pressad citron . Och på det här brukar jag lägga riven ost för att få en sallad så onyttig som den kan bli ; )

 

Till det så gör jag en röra :

 

Blandar tonfisk med majonnäs, hackad kapris , Salt & malen peppar & lite dijonsenap, men är lite tveksam på dijonen , är gott utan också : )& så lägger man röran på salladen.


Men det här är mitt eget påhitt , så bli inte besvikna om ni skulle prova och det inte skulle vara gott, haha =) Men jag tycker det är riktigt gott !  Min favo .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0