Tisdag

Gick runt lite i CC gallerian idag och letade efter gardiner till köket men hittade inga som jag gillade. Köpte istället med mig några ljus och ett ljusfat och också en vedkorg. Tidigare så stod veden bara i en plastsäck på golvet , så det blir bättre såhär : )

Dagens middag fick bli kyckling med tikka masala gryta , och ris förstås .  Billy ville ha hel kyckling så jag köpte en sådan istället för kycklingfilé . Och så köpte jag bara en färdig påse med Tikka masala , Brukar egentligen inte köpa färdigt men tänkte testa . Ibland så brukar dem vara för söta eller likanande men vi testande och den var okej , men fortfarande lite söt ..

Nu ska jag tillbaka till Restaurangen och måla klart, igår tog jag en paus och gick och solade och efter det köpte jag med mig chokladpudding och wienerbröd och frestade Billy med eftersom han har börjat träna :) hihih . Så nu har jag en del jobb kvar ..

Ha det ! 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh det lilla man får se ser jättefint ut :)

2010-10-13 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0