24 september 2010 .

Jag är så besviken och trött, helt slut på människor. Sårar , trycker ner , jämför , pratar skit. Vad är det för fel? Jag kan verkligen inte förstå hur man orkar. I hela mitt liv så har jag tänkt att en av de viktigaste sakerna här i livet är att vara snäll, att inte få någon annan människa att må dåligt, men jag insåg ganska snabbt att många inte tänker så. Det finns de människor som trycker ner , till och med människor som ska vara en nära, antingen så är dom en orm bakom din rygg och pratar om dig , eller så spottar dom elaka ord direkt mot ditt ansikte. Det sårar verkligen. Men jag har bestämt mig för att inte lägga någon mer energi på sånna människor längre, för varför ska man göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0