Bröllop

På Lördagen var det Brölloppsfest , vilket var väldigt trevligt . Tanja såg ut som en söt liten alv i sin klänning och med sitt fina lockiga hår. Vi åt massor med god mat & träffade trevliga människor och hade det bra ! Jag fick även en fin stund med Edwin i hammocken , Han låg i min famn och tittade upp mot mig noga och länge. Hans blick säger en hel del. : ) På kvällen efter brölloppsfesten så åkte vi hem till Tanja & Jonathan och sov där i några nätter . Tanja är en ängel, Hon ställde sig och lagade frukost till oss en morgon . Vi kom in i köket och hon hade gräddat våfflor , dukat upp alla möjliga pålägg som ost , skinka, tomat och rostat bröd mm, och jag vet hur trött hon var. Bästa ! Får inte glömma att Jonathan faktiskt också kom in med en bricka med frukost till oss en morgon :D Vi hade det mysigt . Edwin tycker om farbror massor och skrattar när han busar med honom , Och Billy älskar Edwin . Vi hade bra i Solna , massor med tid med Edwin och så hälsade vi även på Tanjas föräldrar , åt god mat så magen nästan sprack . Jag brukar inte tycka om paprika , men Tanjas mamma hade gjort fyllda parikor , och jag tyckte det var riktigt gott . När vi kom hem till mamma igen efter att ha varit i Stockholm så hade vi fått ett Gratulationskort från mormor , moster m.fl. till förlovningen , och mormor skickade med ett par Sockor som hon stickat till Billy . Och efter en lång bilresa var vi tillbaka här igen .


Tanjas mamma hade gjort tårtan helt själv! :) Det var olika smak på varje lager





Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh underbara "syster" :) Jag är så glad att ni kunde vara här med oss! Det var bara roligt! Nästa gång ska vi planera ännu bättre så vi hinner hitta på en massa! Cosmonova, bio m.m. Dessutom blir det stora frukostar varje morgon då! :D Jag är så glad att ni är nöjda och känner att ni hade det bra med oss! Massa kärlek till dig!

2010-09-26 @ 02:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0