Onsdag .

Har varit på jobbet hela dagen idag.. Billy var borta några timmar då han skulle tatuera sig . Tycker egentligen inte att han ska göra det då han är fin som han är , och kanske kommer ångra sig senare ? Men jag ska inte säga någonting eftersom jag har min tatuering också , men billys är iof mycket större . Fast den blir nog väldigt fin . Inka mönster , en unik tatuering blir det . Och tatueraren är väldigt väldigt duktig , så jag är inte orolig . Han är från Ungern och har gått på konstskola , tatuerat i flera år mm . Det är spännande med tatueringar , sånna som är annorlunda och egna .  Men det är också så fint att inte ha några tatueringar alls ; ) .


Har varit på kvällspromenad med Leon och nu står han på mattan och slickar på en Frolic . Billy och Sebastian sitter och spelar Fifa .. Och jag måste nog plocka undan och städa upp lite i lägenheten eftersom vi har visning imorgon på kvällen . Eftersom vi flyttar till Stockholm snart , vi har inte hittat en lägenhet än men det kommer nog snart . När vi åker till Stockholm nu om någon vecka så ska vi leta efter lägenhet för fullt . Vi ska också sälja vår soffa som jag älskar :( Snyft . kommer aldrig hitta en soffa som jag tycker om lika mycket ..
Snart ska vi lägga oss och se på film , så ska jag försöka somna tidigt idag så jag inte är så trött på jobbet imorgon .. Och så imorgon ska jag boka tid för klippning och kanske färgning , Mitt hår ser hemskt ut må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0