Äntligen

Vad skönt att allting negativt tagit en vändning . Vi har bestämt oss nu för att stanna här i Norge under en lite längre period . Vi flyttar om ca två veckor & kommer att bo i ett helt hus med trädgård och allt man kan önska sig. Jag ska snart börja ta mitt körkort och börja studera. Tanken var ju att vi skulle flytta till Stockholm , men om vi tänker realistiskt så kommer det att bli svårt för oss . Vi har guldläge som Jonathan sa , men nu med ett hus på det . Trots att vi är långt från familjen så kommer det att bli bra , Vi kommer att proiritera att åka och hälsa på ofta och nu kommer också alla att kunna hälsa på hos oss , för vi kommer ju ha ett helt hus ! :) Vi har inte sett planlösningen på huset , men gissar på att det kommer finnas ett extra rum , som blir gästrum. Jätte bra ju ? Och så ser jag fram emot hösten vilket kanske låter konstigt men jag älskar den . När löven ligger på marken & när man hör regnet falla ner utanför fönstret, Så ska man ligga och titta på en film eller bara vara . Jag älskar det , Hösten och våren är det bästa som finns . Jag fyller faktiskt 20 om exakt en månad också, yei . Föreslog för mamma att hon kunde komma och hälsa på då om det är möjligt för henne. Idag åkte jag hem lite tidigare från jobbet , så jag har diskat tvättat och packat . Om några timmar kommer Billy hem med lite nattmat , jippii : )


Håller på packar kläder, så det ser ut som ett bombnedslag här hemma.



Här är nya färgen på mitt hår : ) Bilden visar iof inte den riktiga färgen, finns en liten ton av rött i det hela .

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad fin du är i den färgen!! Du är fin oavsett färg :)



Och så roligt med hus!! Vad glad jag blir för er skull. Det låter som en realistisk och bra plan s du säger så får vi bo nära varandra lite senare. Men det kommer det också!



Och så roligt att man lättare kan hälsa på er!! Yay :)



PUSS!

2010-09-26 @ 02:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0