Tittat på huset

Idag har vi tittat på huset . Det är ett lite äldre hus men tex köket är helt nyrenoverat , badrummet är också lite nyare . Det är ljusa väggar , öppen spis , bra planlösning. allt var super bra ! : ) Lääängtar till vi flyttar in , vilket blir nästa vecka . Sen tycker jag att det är mysigt med lite äldre hus, trägolv som är lite slitna är fint : ) Köket är färdigt, allting finns . Diskmaskin, micro, Ugn osv. Men till tex vardagsrummet behöver vi en ny soffa eftersom vi sålde vår andra : ( vår fina soffa .. Men man kan ju tänka positivt , nu kan vi köpa en lite större soffa som får bli anpassad efter storleken på vardagsrummet . Jag ska måla, tapetsera och göra det så himla fint . Kommer att lägga upp bilder här nästa vecka så att ni får se huset . Efter att vi hade tittat på huset så gick jag en promenad ner till centrum och köpte lite saker på rea , Ansiktskräm , mascara och liknande . Jag så grym på att hitta bra rea saker :D Vad mer har jag gjort.. Har varit på promenader med Leon. Igår gick jag en lång promenad med honom genom alla gårdar här och jag såg nästan inte ett enda hus som inte var fint . Norrmänn är faktiskt riktigt duktiga på att designa hus . Sen har jag lagat mat, som blev Kyckling med potatismos & gräddsås med dijon senap i . Älskar kyckling och jag älskar dijon senap , så det är en god blandning. : ) Nu ska vi fortsätta se på serien Solsidan som vi såg några avsnitt av igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh Solsidan är KANON! Älskar den serien.



Vad kul att huset var så fint och bra! Kan knappt vänta på att få se lite bilder :) Så glöm nu inte att lägga upp när ni har flyttat in. Nyfiken i en strut är jag. Mysigt för Leon med ett stort hus att springa runt i också.



Håller med dig om kyckling - så gott! Själv ska jag göra kyckling i matlagningsgrädde med curry, paprika, champinjoner och lite annat smått och gott. Med ris till.



Man måste älska Reavaror :D



Och jag håller med dig om husen i Norge, alla är så himla fina.



Puss på dig :) Så kul att läsa om era dagar!! <3

2010-09-28 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0