29 september

Nu börjar det bli riktigt kallt ute på kvällarna och på marken ligger det fullt med löv . Så mysigt att gå på promenad med Leon på kvällen, det är så lugnt och stilla i den här lilla byn, ibland åker det förbi en bil eller två men på gatan går jag själv med Leon och kikar in genom skyltfönsterna . Jag gillar det här och jag längtar verkligen till nästa vecka då vi börjar flytta in sakerna i huset . Har redan fullt med ideér om hur vi ska inreda, måla & fixa fint. En av de roligaste sakerna som finns. Så himla kul att någonting kan gå från att vara helt vanligt eller tråkigt till att bli riktigt fint bara man sätter lite färg , eller pysslar lite . På övervåningen finns det två sovrum och ena kommer att bli ett gästrum , så glad att vi kommer ha ett gästrum och mycket plats när alla kommer på besök . Gästrummet är det rum som ser äldst ut , så där kommer jag att måla mm . På nedervåningen har vi öppenspis & den kommer att användas mycket i vinter , kommer bli kallt här i Norge . Tur att jag har mina varma sockor som jag fick av mormor & Billy har sina :) Leon måste också få sig någonting varmt att ha på sig snart, han darrade av kyla förra vintern med sina små ben, viktigt att han inte fryser sen när det blir kallare. Jag måste snart köpa en ny vinterjacka också, det finns det gott om här. : ) MEN nu ska vi lägga oss och titta på film..

Sov så gott !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0