8 april 2011

Idag fick jag min andra lön , Jippi . Den var lite större en den första lönen eftersom jag har jobbat mycket mer de här veckorna . Imorgon åker jag till stan och går runt en heeeel dag , Billy fyller år på tisdag och jag måste hitta på någonting fint till hans födelsedag . 24 år , och jag är nästan lika gammal som han var när vi träffades !

 

Det var regn här igår !? : ) Och Jag saknade Sverige. Hur underligt den än låter så älskar jag regn , doften och känslan . Jag älskar hösten med allt regn , och jag älskar våren med första solen . Vinter är bara vinter och sommar är bara sommar  =)

 

Snart kommer B hem från jobbet och vi åker in mot stan för jag lovade att jag skulle följa med honom och slå några bollar och gå en golfrunda .

 

Sist jag var inne i stan så hittade jag den här fina klänningen i en av mina nya favoritbutiker,  Chica booti !

 



Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh så fin! <3 Jag har inte hunnit svara på ditt mail än för jag ligger och kämpar mot magsjuka med kräkningar, feber och annat jobbigt. Men jag började skriva och hoppas på att kunna skriva klart snart!



Love love love!

2011-04-08 @ 14:13:02
Postat av: Gerd

Jättefin Nathalie - du ser så smal ut - har du gått ner i vikt?

Jag har bett Billy skicka er adress samt bankkontonr så att vi kunde sätta in pengar till hans födelsedag - kan du påminna honom.

Ha en jättefin helg- här börjar det bli riktig vår - vi har suttit ute på altanen och solat för första gången men man får vara försiktig för det är kallt när solen försvinner. Vi skall snart åka till Friskis - 4 passet - och därefter Maxi och handla. Det är underbart med helg fastän jag supertrivs på nya jobbet.Skall ha utvärderingssamtal med min chef på fredag - få se vad det betyder?

Hälsa alla från oss i Billys familj

Kramar till er alla

2011-04-09 @ 14:05:55
Postat av: Anne Marthe

Såå fin du er vennen! Den satt jo perfekt!! Vi savner dere så masse!! Emma snakker om deg, Billy og `Sebbe` som hu sier hele tiden:) Skulle ønske du var nærmere! Savner alle de beroligende og gode samtalene med deg:)Du er god du vennen <3 Håper vi ses!! Kos dere masse og hils! Puss puss <3

2011-06-27 @ 12:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0