April 13, 2011

Jag har varit så dålig på att skriva här , måste försöka att skriva lite oftare nu. Jag har precis kommit hem från jobbet och har meget ont i fötterna. I måndags var det jag som stängde cafét och låste alla dörrar m.m. Idag fick jag reda på att jag hade glömt ett bord och stolar kvar ute , haha. Det var väl typiskt mig .. Jag förstår inte vad som är fel på mig, jag är glömsk och jag kan inte ens hålla i ett par nycklar utan att jag efter några minuter tappat bort dem , sedan kan jag hitta dem , och så tappar bort dem igen. Så funktionell min hjärna är ibland . Vet inte vilken värld jag lever i och vad jag tänker på många gånger . Någonting som är kul vad det gäller jobbet är att vi ska inleda svenska köttbullar med potatis på menyn. Jag lagade det till min chef idag och till min förvåning sa han att vi ska börja ha det på menyn . Kul va ? Kom hit och ät mina köttbullar nu .

Igår fyllde älskling 24 år . Kan inte förstå att Billy fyllt 24 ! Det känns som att det var igår han sa att han var 20 , och jag sa att jag var 16. Tiden går så fort och jag känner mig som en zombie som inte följer med i någonting .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0