Sommaren tvåtusenochsju rhodos

Här sitter jag och är proppmätt efter godaste middagen på länge.. Jag har ont i vänstra sidan av magen idag , undrar vad det är :/ Har jobbat till klockan 13 och inte långt efter det åkte vi till stranden & var där i några timmar. Jag har fått fobi för hajar så jag vågar inte stå i vattnet utan att se ner hela tiden . Om jag tittar bort kommer det hinna komma en haj med nästa våg och ta ena mitt ben så jag får kämpa upp på land med bara ett ben kvar. Jag vågar inte gå för djupt heller så jag doppar bara benen, ställer mig på knä i några sekunder , doppar huvudet och går upp . Det är läskigt med de starka strömmarna också.

Jag har varit dålig på att ta nya bilder så jag lägger upp lite bilder från min gamla kamera som låg hemma hos mamma .. Hittade bilder från första året jag och Billy var i Grekland. Vilken lycka jag kände när jag lyckades lägga in alla gamla bilder på datorn . Jag trodde att alla bilder var förlorade och borta .. Men nu har jag iallafall några bilder som jag saknade och kan snart börja framkalla och skapa fotoalbum ! =) en del av dem hade jag lyckats spara från förut dock .

 

Sol och bad på stranden i Afandou , Rhodos .

 

 

 

Utsikt från hotellrummet .

Och avslutar med en bild på en skön dansk som vi träffade där nere som berättade alla möjliga historier för oss :)

Nu fick jag så ont i sidan va magen så jag orkar inte lägga upp fler bilder. Skyndar mig att publicera det här inlägget innan internet stängs av ! Läggdags... Imorgon åker jag till stan och kikar lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0