24 augusti 2011

Så! Nu har vi äntligen fått internet efter alla dessa månader och dar .

Igår var jag på arbetsintervju och den gick bra ! Jag fick jobbet och den 16 september är öppningen av cafét, jag längtar så mycket ! Jag kommer att jobba i köket och idag fick jag en sneak peek på menyn. På fredag ska jag träffa honom igen och fixa med alla papper och bestämma mina arbetstimmar . Yei ! Det här ser jag fram emot .

Jag har jobbat en hel del och inte haft allt för mycket för mig. I helgen var jag på Art Gallery of WA tillsammans med farfar och efter det så bjöd han mig på lunch i stan. Helgen innan det så träffade jag Ellika och några av hennes tjejkompisar för middag i Victoria Park . Tiden går så fort, jag kan inte förstå att vi nästan har varit här i ett halvår nu, samtidigt som det känns som att tiden går alldeles för sakta ibland. Vissa gånger längtar jag hem så otroligt mycket och önskar att tiden här var slut.  Snart får jag iallafall hem min iPod och kommer känna mig mindre ensam med den :) Jag gillar den äldre modellen av iPod nano så jag köpte en guldig/gul på E-bay och jag längtar tills jag kan fylla den med musik och försvinna bort i musikvärlden .

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Ska jobba imorgon och jag hoppas att det blir soligt och fint väder ! Efter jobbet ska jag träffa Ellika och Tash för kvällsshopping !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0