25 augusti 2011

Ska alldeles strax gosa ner mig under täcket och sova men tänkte skriva lite kort innan jag gör det. Ikväll var jag i Cannington tillsammans med Tash och Ellika och shoppade. När vi hade virrat runt i ett par timmar så stannade vi och åt middag, jag beställde mat från Spudbar där man kan köpa bakad potatis med olika tillbehör :) Gott ! Jag fick med mig ett par favoritskor hem och hittade också ett par jeansshorts som jag kan ha till sommaren :) Efter alla butiker stängde så gick vi och tog en drink på baren i Westfield. Klockan är snart halvt ett och jag kommer att sova gott inatt, vid den här tiden brukar jag vanligtvis sova som en bebis. Ska jobba igen imorgon och sen är jag ledig hela helgen !

 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Vilka snygga!!Var dom dyra? Jag har ett par i skinn som jag köpte tidig vår på Scorett tror jag det var. Men mina är svarta! puss o kram

2011-08-31 @ 12:33:06
Postat av: Nathalie

Ah, jag gillar dem, tycker om den här modellen =)Dem kostade 300 bara. Har ett par svarta jag också , fast i fake skinn :P Puss och kram

2011-08-31 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0