Värdelöst

Idag har jag inte gjort något annat än sovit hela dagen och ätit en halv påse dorritos. Senare när billy kom hem så åt vi mat som fick bli kycklingfile, svampröra och sallad med avokado ,fetaost och pesto :) nam. Den här lördagen har varit helt olärorik och värdelös. Imorgon ska vi allafall hem till farfar för lunch och sen har jag bestämt att jag vill gå på teater =) måste bara övertala Billy att vi ska göra det. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag gå upp och göra någonting vettigt , eller ? typ som att städa det här bombnedslaget , skulle behövas .


Kommentarer
Postat av: Tanja

Du är underbar! Puss

2011-08-28 @ 13:39:37
Postat av: Tessa

Det ser supermumsigt ut, vad duktig du är!! puss o kram!

2011-08-31 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0