28 augusti 2011

Nu har jag strax fyllt i alla papper som jag ska lämna in till min blivande chef . Ser så mycket fram emot att börja på ett nytt jobb eftersom jag verkligen inte trivs där jag jobbar nu . Har varit mycket problem och jag har inte känt mig glad på jobbet så jag kände att det var dags att söka någonting annat , och som tur var så fick jag den här chansen att vara med på en Caféöppning. Tycker att det ska bli kul ! Håller tummarna för att det här ska bli bra. Nu får jag göra mer utav det jag tycker om, laga mat och vara kreativ ! : )

Idag har Billy och jag varit hemma hos farfar där hela familjen var samlad. Mina kusiner, faster, farbror med fler. Det blev traditionell chilensk mat. Empanadas och Pastel de choclo som är en gratäng gjort på majs tillsammans med kyckling och lite annat. Och till efterrätt Pavlova med glass och persikor som är en Australiensisk efterrätt.

Billy har köpt en ny dator idag så nu får jag den här trasiga helt för mig själv ! :) Även om jag har tappat den i golvet och det är delar som fattas och att den inte fungerar utan sladden i så är jag glad att jag har den helt för mig själv nu =) Ska fylla den med MIN musik , MINA filmer och bara mina saker , mhihihi .
Imorgon ska jag jobba precis som vanligt 8-16. Jag hoppas ännu igen på fint väder så att jag kan sitta ute på min lunchrast och lyssna på musik, men min nya iPod ♥ .

Några bilder från i Torsdags. Tash, jag, Ellika och Francis .

Kommentarer
Postat av: Tanja

Graaaattis till ditt nya jobb älskade du! Vill att du ska trivas och känna dig trygg på jobbet så det är vad jag önskar! Låter hur roligt som helst med mat och kreativitet!



Ett mail kommer snart till din inbox :) Och jag skickar dig en stor varm kram och massa kärlek! <3

2011-08-28 @ 19:37:01
Postat av: Tanja

Och jag måste säga YAY för din egen dator!! :)

2011-08-28 @ 19:37:40
Postat av: Tanja

Och jag glömde det viktigaste; vad fin du är!! :) Roligt att få se bilder <3

2011-08-28 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0