Tisdag

Har mått konstigt idag. Huvudvärk och mått illa , så jag drack en kopp grönt te och nu mår jag mycket bättre !

Snart måste jag komma igång med att packa alla saker som ska till Sverige . Vi åker ju om bara 2 veckor till Thailand nu och stannar där i 7 dagar i Kata Beach, sen vidare till Perth . Jag har inte hunnit förstå på riktigt att vi ska åka än.. Jag tror fortfarande att det är en dröm : ) Jag drömmer mardrömmar om att planet störtar osv. Jag är nog nervös inför resan. Och speciellt när Billy säger att enligt en undersökning så har 50% av piloter som flyger för bland annat Norweigian och SAS somnat någon gång under sitt arbetspass!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0