En rubrik : )

Nu har jag ledigt i två veckor! Ska bli så skönt. Jag ska göra allt som jag inte hinner med att göra annars. Jag fick i julklapp av Billy att klippa och färga håret hos frisör så jag försökte hitta en bra frisör i Göteborg men vi hittade ingenting dådet blev lite stressigt och hastigt . Så nu ska jag boka inne i Gjövik så fort som det går. Vill ha bort det här mörka håret , det känns inte som mig .

Över jul så har vi varit i Sverige , vi har firat hos både mamma och hemma hos Billys föräldrar .Det har varit mysigt att träffa familjen. På julafton var vi hemma hos mamma och på juldagen hemma hos Gerd & Mike och på kvällen åkte vi hem till Jonathan och Tanja och sov där i två nätter. Nu är julen över igen och jag hann knappt förstå att den var här. På söndagen gick jag och Tanja på spa. Det var mysigt och kul att göra någonting nytt! Nästa gång bestämde vi att vi skulle vara där lite längre. Det var lite kaos eftersom vi kom några minuter för sent och då blev det så att jag fick ta ett kurbad och tanja fick massage , men egentligen skulle vi fått båda delerna. Dagen efter åkte jag och Billy till Göteborg till Billys moster, åkte till Freeport och kungsmässan och shoppade ! I göteborg så bodde vi i en liten lägenhet som man kunde hyra där billys moster bor . Kul : ) Det blir nog att åka till Göteborg någon gång snart igen .

Nyårsafton var vi hemma hos Pablo och Anne marthe och firade , Åt kalkon och hade det trevligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0