Fredag

Igår åkte jag till Oslo och träffade Linda efter en väldigt lång tid, måste nästan ha varit över ett år sedan vi sågs. Hon har flyttat till oslo och ska bo här ett tag för att jobba . Kändes så konstigt att se någon som man inte sett på så länge , och så sitter man där och pratar som om det vore igår : )

 

I Tisdags var jag hos frisören.. Jag ville verkligen att det skulle bli bra den här gången ! Men jag kom hem med orangeafärgat hår. Och jag vågar inte klaga. Jag tackade och gick hem med sorgsen blick.. haha. Jag önskar att jag var en sån person som kunde stå upp för sig själv , säga till när man borde och när någonting är fel ! För det är fel att man ska betala pengar för någonting man inte bett om att få , det vill säga orangeafärgat hår.. Nu har jag köpt färg och färgat hemma, och i det så ska jag lägga i slingor SJÄLV , inte någon mer frisör nu. Jag tycker inte om frisörer längre : )

Nu ska jag dricka många koppar med varm choklad för jag har blivit förkyld .. vet inte om det är så bra men det är iallafall gott med någonting varmt när man är snuvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0