Söndag

Eftersom jag har haft så pass lite att göra idag och haft det allmänt tråkigt så har jag fyllt i lite frågor. : )

 

Du heter:

Nathalie

 

Vad tror människor om dig ?

Det vet jag inte faktiskt , alla har väl olika uppfattning : ) Det spelar

egetligen inte någon roll vad människor tror , utan vad de faktiskt vet.

 

Hur imponerar man på dig:
Man är sig själv, ärlig och man hjälper andra människor som har det svårt.

Man är Kreativ! Bild ,musik  & text speciellt .. Då blir jag också riktigt

imponerad

 

Du är beroende av:

Kärlek


Vem ser du upp till?

Jag ser upp till människor som är starka , som har tagit sig igenom svårigheter men som idag kan le ! Människor som vågar vara sig själv utan att bry sig om vad andra tycker . Människor som är goda och osjälviska . De som hjälper andra utan att tänka på sig själv.


Vart bor du & trivs du bra där ?
Jag bor i Norge och trivs väldigt bra . Men bor gärna i Stockholm i framtiden

Stjärntecken:

Skorpion


Filmer du tycker om:

- Reign over me

- Tyttö sinä olet tähti
- I Now Pronounce U Chuck and Larry - Carlito's way
- Unthinkable
- The Shawshank Redemption - The Hangover - The Blind Side
- The Notebook


Favoritskådespelare ?
Kevin James, Bruce willis & Viggo mortensen.. och just nu kommer jag inte på några fler

 

 

Vad saknar du:

Jag saknar våren..

Favorit dryck på morgonen:

Jag dricker inte så mycket på morgonen eftersom jag oftast inte äter frukost ,

men om man tänker att jag skulle göra det så tycker jag om te .


När brukar du oftast gå och lägga dig:

Brukar sällan lägga mig före klockan tolv..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej. Kärlek är när man känner någon utan och innan och ändå kan säga

att man älskar den personen .

Vad gör du i morgon?:
Imorgon så vaknar jag och tar morgonen & förmiddagen som den kommer

och sen åker jag & Billy till IKEA och handlar lite!

Vad är det värsta du vet?:

Det värsta jag vet är elaka människor .. Att må dåligt, och att livet kan

vara väldigt orättvist .

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Jag tror att det är väldigt svårt att hitta äkta vänskap och man är lyckligt

lottad om man har det .Jag skulle säga att jag har några få som jag kan

kalla riktiga vänner! : )


Vad är det finaste du fått?:
Min förlovningsring

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Om jag vann en miljon så skulle jag shoppa för en del av pengarna, lägga på saker som är "nödvändigt". och så skulle jag ge pengar till mamma. kanske köpa ett hus ? Lite svårt att tänka sig.. Om jag vann ännu mer pengar skulle jag göra allt det där och så skulle jag också göra många resor till fattiga länder och hjälpa till. Främst hjälpa barnen

Vill du gifta dig:

Ja , I framtiden : )


Vad dricker du helst när du är törstig ?

Vatten..

 

Din Längd:

162 cm

 

Ögonfärg:

Grön

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0