Söndag

Idag har varit en jobbig dag. Jag har gått runt med en klump i magen hela dagen, och önskar att alla tankar skulle försvinna . Jag är ledsen , ledsen för hur saker är just nu . Jag undrar varför saker måste vara så svårt. Jag önskar verkligen att saker kunde gå lättare. Önskar att man kunde slippa alla konflikter, bråk & missförstånd .  Jag tycker inte om när det är såhär. Jag har alltid varit den som drar mig undan , kryper ihop i ett hörn och stänger av från omvärlden . Jag vill tro att saker löser sig själv om man bara låter det lösa sig. Men ingenting löser nog sig av sig själv.  Jag tycker inte om bråk och tjafs . Vill bara krypa in under täcket och somna. Jag har ingen energi : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0