14 mars 2011

I Söndags var vi hemma hos min faster och träffade min farbror , faster, kusiner m.fl. ! Vi grillade kött & korv, och på bordet fanns det potatissallad,couscous ,sallad ,bröd ,inlagd gurka och massor med god mat : ) Det är 10 år sedan jag såg min släkt sist & då fanns det bara en liten 1 årig kusin men nu har jag 4 st fina kusiner som bor här i Australien. Efter middagen tog Billy och jag ut min fasters fina hund på promenad runt kvarteret & när vi kom tillbaka åt vi Pavlova som är en Australiensk/Nya zeeländsk efterätt, efter det började de bli sent och vi åkte tillbaka till farfar och Maria. Väl hemma tog vi en timmes promenad i bäcksvart mörker, blir helt svart här på nätterna!



Nu är klockan strax tolv här och jag ska väl gå och sova .. Imorgon hade jag tänkt följa med farfar på hans Tai-chi kurs så jag får inte sova så länge imorgon som jag alltid gör ! Varje dag här är en spännande dag : )
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0