29 mars 2011

Klockan är strax 11 på kvällen här . Vi har varit och tittat på två olika hus idag och ena var riktigt fint , helt nytt och frächt , lite dyrt dock.. Det andra vi tittade på var hemma hos två personer som har delat upp sitt hus på så sätt man kommer att ha en helt egen del i huset med tillgång till pool, eget kök osv. Precis som ett eget hus , bara att dem bor på andra delen och att man delar pool . Dem var jätte trevliga och vi kan flytta in ganska så snart . Så det blir nog så att vi flyttar in där : )

 

Idag har varit en tårfylld dag och jag hoppas på att morgondagen blir bättre . Dåliga besked och mycket som hänt under dagen. Imorgon ska jag jobba 07.30 - 16 . Jag saknar min älskade Mamma , Tanja , Anne-marthe , och många många fler .. Vi är ju så lååångt bort och ibland känner jag mig lite vilsen och saknar en bekant röst , en vän , eller en kram från de man älskar . eller kanske bara en lång konversation om allt mellan himmal och jord över msn ..  Nu ska jag strax gå och lägga mig.. Önskar alla en fin Tisdagkväll !

Avslutar med en bild på den jag älskar : )

 

 


Kommentarer
Postat av: Gerd

Hej - det låter väl bra med att dela ett hus - ni kan börja så och se om ni trivs.Vad är det för dåliga besked - ngt du vill berätta om? Ha det så bra allihop och kram från ett fortfarande snöigt Holmskog - Kram

2011-03-29 @ 19:13:04
Postat av: Tanja

Förstår att det känns tufft och jag blev ledsen och berörd av det också! Men har en känsla av att allting kommer att gå jättebra! Mina tankar är hos er. Och som alltid, finns här när som helst. Kärlek!

2011-04-01 @ 14:01:20
Postat av: Anne Marthe

Åååå... Savner deg sååååå masse også Nathalie!! <3<3

2011-06-27 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0