I Am in Paradise

Efter att jag hade sovit ut idag & Billy kom hem från jobbet så åkte till en strand som ligger i Fremantle. Vi åkte runt och letade ett tag och det slutade med att vi hamnade på en strand som det knappt var några människor på , helt underbart . Jag kände hur ron och glädjen spred sig i hela kroppen på den där stranden. Det är verkligen fint här och jag trivs på alla sätt och vis just nu . På tisdag ska vi titta på ett hus med pool och förhoppningsvis så flyttar vi in snart . Imorgon jobbar jag 8.30 - 13 och vi hade tänkt att åka till stranden igen så fort jag slutar. Jag tog med mig kameran idag men väl framme på stranden så insåg jag att  minneskortet inte satt i .. Så imorgon hade jag tänkt att ta lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad roligt att du ska fota! Det känns som att man är där med er när du har foton. Härligt att du trivs så bra som du gör!



Och det är väl klart att det går bra på jobbet :) Du är en pärla och fixar det galant!

2011-03-26 @ 14:31:01
Postat av: Gerd

Vad härligt det låter - vi är glada över att ni har det bra - hoppas ni hittar ngt trevligt boende. Var försiktiga med solen och hajar och ormar - kram till er båda

2011-03-27 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0