23 mars 2011

Första dagen på jobbet gick bra, jag var nervös imorse innan jag skulle gå dit men allting gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle. Nu måste jag bara få till det där lövet som ska bildas när man häller i mjölken i kaffet =) Jag tycker att det är kul att jobba för jag vet att jag kommer att få mycket ansvar i Cafet , det är två som slutar & sen kommer det en annan ny tjej som jag kommer att jobba tillsammans med . Ansvar är lika med kul : )

Förövrigt så har jag varit täppt i näsan hela tiden sen vi kom från Thailand känns det som. Vill att det ska bort nu !



Kommentarer
Postat av: Gerd

Du kommer att kölara det jättebra - vilken bra erfarenhet det är att ha haft rest i Dokka. Hur har det gått för Billy och hur går det med att hitta lägenhet?

Kram till er båda

2011-03-23 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0