Awake . Alive . Blessed .

Jag kan se, jag har två ben, två armar , en fungerande kropp . Jag kan röra mig , jag kan dansa , jag kan prata , jag kan älska , jag kan gråta , jag har blivit välsignad med hela min kropp. Jag har 10 fingrar 10 tår ! Jag är förlovad , jag bor i Australien. Jag har en hjältinna till mamma , Jag har två fina brorsdöttrar som jag älskar så hjärtat spricker, Jag kan le , jag kan höra, Jag är frisk , jag kan uppleva solsken ! Jag kan höra ljuvlig musik , allt de här har jag !♥

De här gjorde mig glad iallafall, att skriva ner! Så lätt hänt att man glömmer bort allt man har.Hur kan man glömma, HUR kan man glömma!?


Kommentarer
Postat av: Tanja

Du har mycket fint!

2011-11-27 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0