Have you ever seen the rain

Ikväll regnar det ! Jag älskar regn , när man är inomhus iallafall , eller så skulle jag vilja stå ute i regnet med rätt kläder och plaska i pölar och bara njuta av dropparna falla ner på mig . Jag älskar regn och har alltid gjort, i rätt läge .  Idag är jag glad ! (inte på morgonen ) men nu är jag glad , helt utan speciell anledning ! Bara diggar nuet liikssöööm : ) Får se hur länge det håller innan mina hypriga negativa tankar pepprar på hjärnan. Nedå. Jag brukar faktiskt vara en ganska glad tjej, men ibland så tänker jag mycket på saker och så djupt att jag glömmer bort att le , men om jag fick bestämma skulle hela världen le .

I Söndags var jag och Billy på bio och såg filmen Contagion. Den var en aning långtråkig tycker jag men gillar själva konceptet , den kunde varit mycket bättre. När den började närma sig slutet så ser jag en liten skugga på stolen brevid, en mus ! Jag hoppade upp ur stolen lika snabbt och folk trodde väl att jag var tagen direkt ut ur psykavdelningen. Billy bara hånar mig och säger att jag såg i syne , men nej jag vet vad jag såg. Tycker inte möss , Varken staurt little eller skit mössen och råttorna på gatan .(skoja har inget emot Stuart såklart ) När vi bodde i Norge och jag vackert låg och sov i sängen så vaknade jag upp av att någonting prasslade brevid mig , då sitter det en mus i godispåsen en halvmeter ifrån mig. Fy jag får rysningar i hela kroppen. På tal om bio och filmer så såg jag för inte så länge sedan en film som heter Limitless , en av de bättre filmer jag sett !

Förövrigt så är jag lättad och glad över att mammas operation har gått bra .
Hörs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0