Har suttit och tittat ..

Har suttit och tittat runt på tatueringar på nätet och jag tänkte snart lägga upp lite bilder som inspirerar mig. Ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon (N) men blev så ivrig över alla fina bilder som jag hittat. På fredag ska Billy iväg och jag ville planera att ha en tjejkväll men det är lite i sista minut så vi får se vad som händer . Annars får jag sitta här hemma helt ensam och dricka upp allt vin som är kvar från min födelsedag , skoja . Nästa helg ska jag hem till Anna på hennes 22års fest , ska bli kul !

Okey, nu ska jag klippa ihop lite bilder och lägga upp här  : )

Och så säger jag God natt så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0