Mitt lilla hjärta

Stackars lilla hjärtat... Jag vaknade upp klockan halv 6 imorse och märkte att Billy inte låg brevid mig i sängen , så jag ropar men fick inget svar... och inser att han inte är hemma , tar upp mobilen och ringer honom eftersom jag blir orolig , halv 6 på en söndag vart kan han vara ? Så ringer mobilen brevid mig .... Hur som helst så somnade jag om och någon timme senare kommer Billy hem , Han hade gått upp i sömnen och åkt hela vägen till jobbet ! haha . Stackars , han kom hem helt ledsen och sa att han hade åkt till jobbet men att han undrade varför parkeringer var så tom när han kom fram, tog upp sin mobil för att titta på klockan men hade ju inte med sig mobilen, Insåg till slut att klockan var tio i sex och att han inte börjar fören om 2 timmar någonting. hehe. Hur är de möljigt att åka flera kilometer i sånt tillstånd ? Nu ligger han och sover , helt slut ...

Jag sitter och tittar på dexter ... Älskar den serien ! Dom som inte sett den borde göra det , handlar om en kille som jobbar inom polisen , men samtidigt är seriemördare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0