Onsdagen den nionde september

Har kommit hem från jobbet för inte så länge sedan och aj så jag har ont i benen, hade ont redan i slutet av dagen , men på det så var jag tvungen att hoppa över vårat höga staket för jag hann inte ta mina nycklar imorse . vissa mornar hittar jag inte mina nycklar så jag får vackert gå till jobbet utan dom . Har bestämt mig för att titta på lite Nigella, Billy slutar klockan 9 ikväll så jag får underhålla mig själv med det . Och lånade också lite böcker som jag längtar till att läsa , jag brukar inte läsa ofta (aldrig) men skaffade ett lånekort på biblioteket idag och hittade böcker som verkar bra. Vi får se hur länge jag kan koncentrera mig bara utan att få Adhd och slänga ifrån mig boken .

Förresten så älskar Billy och jag falukorv och billy hade sett på någon hemsida där en svensk eller fler skrivit att det finns någonting här som liknar falukorv, så vi köpte och testade och det var faktiskt ganska gott , nästan som falukorv och båda vi blev glada ... och proppmätta .. : ) Det var väl tur hörrni , hur ska vi kunna leva utan falukorv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0