She doesn't mind


Den har dagen har varit konstig , men inombords känner jag mig fortfarande glad . Det är som att ingenting kan knäcka mig. Jag vaknade upp tidigt imorse och lite visste jag vad som skulle hända , men även om allt har hänt så är jag glad. Jag får sådär ibland,  dagar då jag är mega glad och ingenting kan komma i min väg. Jag kom på att jag älskar att titta på folk när jag sitter i bilen, alla männsikor är olika och jag tycker de är vackert att titta på, vissa människor kan beröra (låter konstigt ) men bara utav ansiktsuttryck, kroppspråk och utstrålning kan säga allt utan ord och så tittar man på nästa och den ger en helt annan känsla.. Jag tänker inte skriva vad som har hänt egentligen men hur som helst så är saker över nu och jag är ganska glad för de , även om jag har blivit sårad , de är verkligen ingenting jag ska ta åt mig av och jag har lärt mig detta , ingen annan har rätt att trycka ner mig eller någon annan på de sättet, men de är svaga människor som trycker ner, jag vet det. Jag har inte gjort fel , utan jag har haft otur att träffat denne / dessa människor jag träffat på , för man ska aldrig göra de , man ska aldrig ta åt sig när man gjort sitt bästa . Därför kan jag le , även om jag tänker på saker , så är det här en ny erfarenhet. Jag har haft en del motgångar under bara ett halvår , men jag är jätte glad . Jätte glad för det . Mitt liv är en gåva , Im blessed ! Jag känner så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0